Prekių PRISTATYMAS, grąžinimas ir garantija
Prekių pristatymas
Bendradarbiaudami su VENIPAK prekes pristatome naudodamiesi Venipak kurjerio ar Venipak paštomatų paslaugomis.
Pristatymo kaina Venipak kurjeriu Lietuvoje: nuo 5 eurų.
Pristatymo kaina Venipak paštomatu Lietuvoje: nuo 3 eurų.
Pristatymo terminas
Pristatymo terminas įprastai yra 1-3 d.d., jeigu šalia perkamos prekės yra pažymėta, kad prekė yra sandėlyje. Jeigu prekės sandelyje nėra pristatymo terminas gali užtrukti iki 14 d.d.
Prekių Grąžinimas ir garantijos
Prekių gražinimas
Būtina užpildyti grąžinimo formą ir įdėti į grąžinamą siuntą.
Dėl grąžinimo formos ir RMA numerio priskirimo prašome susisiekti su serviso vadybininku el. paštu info@onikuma.lt
Prekių grąžinimo sąlygos
Prekių ar sumokėtų pinigų už paslaugas grąžinimas vykdomas remiantis 2001-06-11 LR Vyriausybės nutarimo Nr. 697 “Dėl mažmeninės prekybos taisyklių patvirtinimo” 2014-07-29 redakcija Nr. 738 “Dėl Mažmeninės prekybos taisyklių patvirtinimo pakeitimo”.
Klientas gali grąžinti Pardavėjui prekes nenurodęs priežasties per 14 dienų nuo prekių gavimo dienos, terminą pradedant skaičiuoti sekančią dieną po prekių gavimo momento. Pavyzdžiui, jeigu prekės pristatytos vasario 1 d., paskutinė diena, kurią galima pasinaudoti teise atsisakyti sutarties, yra vasario 15 d.
Grąžinama prekė turi būti nepažeistoje originalioje pakuotėje, nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos.
Pardavėjas turi teisę nepriimti Klientų grąžinamų prekių, jei Klientas nesilaiko šiose taisyklėse nustatytos prekių grąžinimo tvarkos.
Pardavėjas turi teisę reikalauti iš Kliento, siekiančio grąžinti prekę, prekės vertės sumažėjimo išlaidų atlyginimo, jeigu grąžinamą prekę Klientas buvo panaudojęs daugiau, nei reikalinga prekei išbandyti arba kitaip ir daugiau, nei prekę leidžiama apžiūrėti ir išbandyti įprastoje fizinėje parduotuvėje.
Prekė turi būti grąžinama originalioje pakuotėje, sukomplektuota, kartu su visais dokumentais ir priedais, su kuriais ji buvo perduota. Prekė ir jos pakuotė gali būti pažeista tik tiek, kiek būtina prekei apžiūrėti, prekės pobūdžiui, savybėms ir veikimui nustatyti, t. y. neturi būti pašalintos etiketės, apsauginės plėvelės nuo prekės ar jos priedų, prekė negali būti ardyta, sugadinta ar kaip kitaip sumažinta jos vertė.
Daiktas turi būti grąžinamas toje pakuotėje, kurioje jis buvo pristatytas. Pakuotė turi būti nesugadinta, švari, tinkamai paruošta ir įpakuota.
Prekes grąžinate Jūs, savo transportu.
Kai grąžinama nekokybiška prekė, mes įsipareigojame pasiimti tokią prekę ir ją pakeisti analogiška preke. Tuo atveju kai mes neturime analogiškos prekės, grąžiname jums už prekę sumokėtus pinigus.
Kokybiškos prekės nepriimamos.
Prekių kokybės garantija
Pardavėjo parduodamoms prekėms galioja 2 metų garantijos terminas fiziniams asmenims ir 1 metų garantijos terminas juridiniams asmenims, per kurį netinkamos kokybės iš Pardavėjo įsigytos prekės gali būti grąžinamos Pirkėjui, įskatant Pirkėjo patirtas prekės grąžinimo išlaidas. Nurodytas garantijos terminas negalioja toms prekėms, kurioms Prekės gamintojas ar Pardavėjęas yra nustatęs trumpesnį (nei 1 ar 2 metai) tinkamumo naudoti pagal paskirtį terminą.
Prekės naudoti tinkamumo terminas, trumpesnis nei 1 ar 2 metai, yra nurodomas atskirai prie konkrečios Prekės.
Pardavėjas neatsako už tai, kad elektroninėje parduotuvėje esančios prekės savo spalva, forma ar kitais parametrais gali neatitikti realaus prekių dydžio, formų ir spalvos dėl Pirkėjo naudojamo vaizduoklio ypatybių.
Grąžinant prekę Pardavėjui, į siunčiamos Prekės pakuotę būtina įdėti Prekės įsigijimo dokumentus, pirkėjo kontaktinius duomenis bei nurodyti gedimo aplinkybes ir kitas prekės grąžinimo priežastis.
Sėkmingai grąžinęs įsigytą Prekę, Pirkėjas gali reikalauti iš Pardavėjo kitos prekės, pinigų grąžinimo arba pirkimo kredito kitoms prekėms.
Garantija nėra taikoma:
prekėms, kurios turi mechaninių pažeidimų, ardymo žymių;
prekėms, kurios buvo naudojamos ne pagal paskirtį;
prekėms, kurių gedimai atsirado dėl pirkėjo kaltės (pvz. netinkamai ar ne pagal paskirtį naudojant);
prekėms su pažeistais serijiniais lipdukais;
prekėms, kurios buvo remontuojamos neįgaliotame gamintojo servise;
prekėms, kurių gedimas atsirado dėl aplinkos veiksnių, kuriems esant prekės nėra skirtos naudoti (pvz. audra, lietus, gaisras, potvynis, elektros įtampos šuoliai ir kt.);
prekėms, kurių gedimas atsirado dėl į įrenginio vidų patekusių skysčių, daiktų ir pan.;
prekėms, pagamintoms išimtinai tik asmeniniam naudojimui, tačiau naudotoms verslo veiklai vykdyti;
prekėms, kurių įsigijimo dokumentų (sąskaitos faktūros, čekio, lizingo sutarties) ir prie prekės pridėtų gamintojo dokumentų pirkėjas neturi išsaugojęs;
gedimams atsiradusiems dėl neoriginalių priedų naudojimo;
informacijai, saugomai informacijos nešikliuose;
operacinėms sistemoms, ar kitai programinei įrangai.
Jeigu nusipirkę prekę, pastebėjote, kad ji yra nekokybiška, Jūs turite teisę kreiptis į garantinio aptarnavimo servisą, po kurio išvadų bus priimtas sprendimas dėl prekės remonto, pinigų grąžinimo pirkėjui arba prekės pakeitimo. Kokybiškos prekės gali būti grąžinamos tik per teisės aktuose bei mūsų pirkimo-pardavimo taisyklėse nurodytą terminą ir tik laikantis nurodytų reikalavimų.
Perkant telefono detales primygtinai rekomenduojame jas išbandyti prieš montuojant jas į įrenginį. Jei kas nors negerai, atidėkite prekę į šalį ir kreipkitės iš karto dėl grąžinimo. Detalių kurios nebuvo patikrintos iš anksto, užklijuotos ir išluptos atgal nepriimame. Tokia detalė klasifikuojama kaip panaudota, jos grąžinti negalima.
Klientas gavo netinkamus produktus (ne tą prekę, kurią užsakė)
Jei gavote neteisingą prekę, padarykite 3 aiškias netinkamos prekės nuotraukas su matomu SKU lipduku ir atsiųskite mums el. paštu. Mes patikrinsime klaidą ir kuo greičiau ją ištaisysime.
RMA apdorojimo laikas (per 14 darbo dienų)
Priklausomai nuo kliento prašymo (grąžinti pinigus ar pakeisti), RMA apdorojimo procesas gali būti baigtas per 14 darbo dienų. Jei praėjo daugiau nei 14 darbo dienų, atsiųskite el. laišką adresu info@onikuma.lt, jis bus nedelsiant išnagrinėtas ir atsakymas bus pateiktas per 24 valandas.
Toliau pateiktos sąlygos taikomos abejais atvejais (pinigų grąžinimui ir keitimui)
Visos grąžinamos prekės turi būti originalios būklės, supakuotos, nenaudotos ir nepažeistos. Priešingu atveju RMA bus atmestas.
Visos prekės, kurios buvo grąžintos negavus RMA patvirtinimo, bus atmestos.
Visos prekės, kurios grąžinamos be ar su pažeistu garantijos lipduku antspaudo, bus atmestos.
Visos prekės, kurios grąžinamos be RMA (prekių grąžinimo forma) numerio pakuotės išorėje, bus atmestos.